Vytvořte si efektivní pracovní prostředí se záložkami Post-it®
Vytvořte si efektivní pracovní prostředí se záložkami Post-it®
ČASTO POUŽÍVANÉ DOKUMENTY
Důležité informace, které jsou na dosah ruky, zvyšují produktivitu. Označte si často odkazované informace barevnými Post-it® záložkami. Vytvořte si barevné kategorie v přihrádkách nebo šanonech. Takto zorganizované složky jsou obzvlášť vhodné pro novézaměstnance, kteří potřebují přístup k důležitým informacím rychle.
HODNOCENÍ ZAMĚSTNANCŮ
Organizujte roční posudky zaměstnanců, aby byly vždy přehledné a aktuální. K označení složky „Hodnocení zaměstnance“ použijte plastové záložky Post-it®, potom si pro každé čtvrtletí vyberte jinou barvu a vytvořte
přihrádku pro každého zaměstnance zvlášť označením barevnými záložkami Post-it® v čtvrtletí, v němž byli přijati. Na začátku každého čtvrtletí vytáhněte formuláře označené danou barvou a rozdejte je správným nadřízeným ke zpracování. Použijte Post-it® záložky s obrázkem „pera“ a označte, kde jsou potřebné podpisy pro dokončení procesu.
DĚLENÍ NA SEKCE
Udržování informací na jednom místě zvyšuje efektivnost v pracovním prostředí. Vytvořte titulní stránku pro každou vytvořenou sekci (žádosti o dovolenou, cestovní plány, formuláře objednávek atd.). Použijte odlišnou barevnou plastovou záložku Post-it® na každou titulní stranu s názvem sekce. Zaměstnanci tak rychle a efektivně vyhledají formuláře nebo důležité informace.
MOTIVUJTE BARVAMI
Zvyšujte produktivitu a morálku v práci vytvořením týmů a různých výzev/soutěží. Přiraďte barvu každému týmu, vytvořte tabulku pro každý z nich a označte zaměstnance záložkou Post-it® stejné barvy. Vyberte aktivitu (pracovní, wellness…), jejíž cíle jsou snadno měřitelné a aktualizujte na denní/týdenní bázi. Pokud tým dosáhne cíle, odměňte
jej barevnou záložkou Post-it®. Na konci výzvy získá tým s největším počtem záložek ocenění.